Innerroom

Divine Communication

(Her)ontdek jezelf door de stilte op te zoeken! Weg van het rumoer en de onrust om je heen. Leg het lawaai het zwijgen op, zodat je beter kunt leren luisteren naar je hart. Zoek je binnenkamer op en maak contact met je Schepper. Elke dag!

Mooi als je vaste momenten hiervoor reserveert. Vroeg in de ochtend, tussen de middag, voor het slapen gaan. Zorg er dan voor dat je niet gestoord wordt in jouw Q-time met GOD!

Wat is Bidden?

Bidden is praten met GOD, vanuit je hart. Maar het is geen éénrichtingsverkeer. Bidden betekent vooral ook luisteren naar GOD. Je deelt je hart met elkaar, voortdurend, vanuit Liefde en wederzijds respect. Op die manier onderhoudt je jouw relatie met GOD. Hoe bijzonder is dat?

Weest in geen ding bezorgd, maar laten bij alles uw wensen door gebed en smeking met dankzegging bekend worden bij God. En de vrede Gods, die alle verstand te boven gaat, zal uw harten en uw gedachten behoeden in Christus Jezus.

Filippenzen 4 : 6-7

Prayer request

Gebed is een krachtig wapen!

Absoluut! Het is een geweldige manier om met GOD te communiceren. Ik vind het zo bijzonder, dat we met GOD mogen praten en naar Hem kunnen leren luisteren. Inmiddels heb ik geleerd om GOD te betrekken in alles!

Heb je een vraag of een probleem, dat je wilt delen? Zit je ergens mee? Dan kun je dat altijd aan Hem voorleggen. Ik help je daar graag bij. Als je jouw mobiele nummer achterlaat, kan ik contact met je opnemen via WhatsApp voor een persoonlijk gesprek. TIP: gebruik het WA-knopje rechts onderaan de pagina. Dan kun je meteen contacten.

Liever via de mail? Noteer dan je gegevens en deel je gebedsverzoek via onderstaand formulier.

Blijf niet alleen zitten met je nood, maar betrek GOD erbij. En kom in beweging! 

Deel je gebedsverzoek en ik bid voor je! Samen staan we sterker!

2 + 11 =

 THANK GOD  

Tienduizend redenen om dankbaar te zijn!

1961 – 2021 | Publicatie in het magazine nav 60 jaar Pauluskerk Leerdam ❤ Zoveel redenen om GOD Dankbaar te zijn 

Let's connect!

Ben je geïnteresseerd in mijn verhaal?
Neem contact met me op voor een persoonlijk gesprek of volg mij op Social Media.